Hej!

Heej!:D


Ny blogg, kan börja med att säga att denna designen är bara tillfällig tills jag åkar göra en ny x)

Ah btw ska fixa lite i menyn och så men allt kommer efter hand ^^








Damona,


Damona är min b-ponny, ( maxad b-ponny typ )
Hon är ett brunt sto på 9 år i år!:D Min stora flicka :')
Haah, ingen hoppare men ja hon går fin fint i dressyren när hon väl får jobba, men blir lätt tjurig ;) så då stegrar hon sej och så,





Luciana,


Luciana min vackra häst!
Hon är min lilla a-ponny:)
Ett fux sto på 9 år i år också stor flicka nu ju!:D

Hoppar som ni ser riktigt bra, synd jag är så lång för henne så jag nt kan tävla /: annars hade ni fått se oss ute på tävlingsbanorna!.



ja ett litet kort inlägg om mina hästar ;) rider på ridskolan och rider även en annan häst i stallet vid namn Medulla,:)





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snygg design ju:D

2012-04-08 @ 13:32:04
URL: http://kajsatorhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0